BEMUTATKOZÁS

TISZTELETTEL ÜDVÖZLÖM BLOGOLDALAMON!

Nagyné Perjési Anikó vagyok. A 2. számú választókerületben élek 23 esztendeje férjemmel és három gyermekemmel. Iskolai végzettségem: okleveles építészmérnök, városfejlesztő-városgazdálkodási és tervező szakmérnök. Az életemnek része a folyamatos tanulás, hiszen szakmámban állandóan naprakész információkkal kell rendelkezni. Az elmúlt két évben cégvezetési és marketing ismereteimet fejlesztettem.
Férjemmel 13 éve hoztuk létre vállalkozásunkat. Az Insula Bau Kft. építőipari tervezéssel, kivitelezéssel, épületenergetikával, teljeskörű környezetvédelmi szolgáltatással és idegenforgalommal foglalkozik. Hivatásomból eredően kreativításomat, városfejlesztési ismereteimet tudom az Ön és kedves Családja számára felajánlani.

2011. február 20., vasárnap

KÖSZÖNET MINDEKINEK AKI ELMENT SZAVAZNI!

Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki szívén viseli választókerületünk sorsát és elment szavazni. Külön köszönöm azoknak akiktől bizalmat kaptam és rám szavaztak. Legjobb tudásom szerint fogom körzetünket képviselni, és a testületi munkát segíteni.
Tegnap este az eredmények után égett a telefonom. A sok jó kívánság amit kaptam Önöktől hosszú időre energiával tölt fel, hogy ezt a nehéz feladatot, hittel és kellő lelkesedéssel tudjam majd végezni.
A kampány időszaka alatt, amikor kaptam sok hideget is, az adta a kitartást, hogy sokan biztattak, hittek bennem.  Más körzetekből is biztosítottak róla, hogy velem vannak és szurkolnak.
Még egyszer, köszönet minden támogatónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése